Thursday 18 February 2016

Mentor saya

Assalamualaikum semua,

         Semalam sempat bertemu dengan mentor, berkat mengamalkan pengambilan makanan sihat, walaupun telah berusia nampak sihat walafiat, beliau mengalami sakit dibahagian lutut akibat terjatuh... tetapi tetap bertenaga dan bersemangat memberi motivasi serta kata2 semangat kepada saya. Alhamdulillah dengan pengambilan AJHT(Advance Joint Health Tablet), B Complex, Ostematrix, Omega Shaklee DLL secara berterusan... dapat juga mengelakan daripada pengambilan ubat-ubatan lain.

     Dalam menjalani kehidupan harian kita perlu bersyukur dengan ni'mat yang Allah bagi disamping berusaha berterusan mengejar matlamat dan impian, usaha hari ini (sekarang) umpama menanam biji benih untuk mendapatkan hasilnya pada masa hadapan, perlu disiram dan dibajai biji benih tersebut untuk mendapatkan hasil. Allah kasih kepada sesiapa yang berusaha dan mensyukuri ni'mat yang diberi...barangsiapa bersyukur nescaya Allah gandakan ni'matNya dan barang siapa kufur(ingkar) akan ni'mat Nya ... ingatlah azab Allah amatlah pedih.


pada pandangan saya tidak rugi sekiranya kita mengamalkan makanan tambahan...kerana  kesihatan itu mahal 

No comments:

Post a Comment

COQ-TROL PLUS SHAKLEE TERBAIK

KEKAL AKTIF DAN BERTENAGA DENGAN COENZYME Q10, ANTIOKSIDA YANG MENYOKONG SEL UNTUK MENGHASILKAN TENAGA. Coenzyme Q10 adalah komponen yang pe...