Sunday 23 April 2023

BANYAK INSENTIF SHAKLEE UNTUK SEMUA

BANYAK INSENTIF SHAKLEE UNTUK SEMUA

 

Bismillahirahman nirahim

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

 



Syukur alhamdulillah segala puji bagi Allah

Syukur dipertemukan dengan besnes shaklee

Syukran, Terima kasih kepada upline Master Salwa/Hj Husain, Master Norita/Naquib, Terima kasih khusus untuk upline yang memperkenalkan saya dengan shaklee iaitu sahabat baik Ustazah Aminah, dia lah orang yang berjaya convince saya menyertai Shaklee

 

Tujuan asal buat Shaklee

 

1. Nak dapat duit Tambahan

2  Nak sihat dengan bantuan makanan Tambahan

3  Nak ajak lebih ramai sihat dengan makanan Tambahan dan mendapat Income Tambahan

 

Shaklee sebuah syarikat makanan tambahan yang sangat kukuh, saya masih ingat waktu mula- mula diperkenalkan dengan Plan Kejayaan Shaklee, Berkaitan

 

Syarikat - lebih 65 tahun beroperasi

Produk - lebih 100 tahun semua lapisan perlu

Plan pemasaran atau insenif shaklee(multilevel marketing)

 

3 faktor inilah yang menjadikan shaklee pilihan ramai, bagi mereka yang ingin mencari pendapatan tambahan Dan kerjaya sepenuh masa

 

INSENTIF SHAKLEE

 


Antara INSENTIF SHAKLEE yang sangat best Shaklee tawarkan sejak dulu lagi kepada semua Usahawan Shaklee adalah 3C iaitu CASH BONUS, CAR BONUS dan CONVENTION TRIP.

 

CASH BONUS

 

CASH 1- Untung Runcit sehingga 25%

Setiap pembelian terus dengan shaklee atau pembelian dengan leader ahli akan mendapat penjimatan sehingga 25 %

Bayangkan penjimatan selama setahun kepada pengguna yang menjadi member shaklee dengan menikmati pruduk berkualiti bertaraf antarabangsa

Kita sebagai pengguna tidak menanggung kos- kos lain seperti produk dipasaran  biasa, yang terpaksa menanggung kos pengeluaran, kos pengilangan dan  kos orang tengah yang bertindak menaikkan harga barangan secara tidak terkawal. Harga bagi semua  pengedar adalah sama dan tidak berbeza sekiranya Angkat Master Coordinator atau SID biasa.

 

CASH ke 2 - Bonus Peribadi 5% hingga 21% mengikut UV(unit value)

 

Bermula dengan 150 UV dengan pembelian lebih kurang RM600  pengedar telah layak mendapat 5% Dan sehingga 3000 UV layak mendapat 21% bonus tunai akan dikreditkan terus ke akaun pengedar. Bayaran berdasarkan UV peribadi dan kumpulan sendiri, Shaklee akan membuat bayaran setiap 15 HB setiap bulan tanpa gagal, Shaklee belum pernah lagi tidak membayar bonus prestasi ini kepada para pengedarnya.

Adalah sangat berbaloi usaha yang dilakukan oleh para pengedar shaklee tanpa merasa risau sekiranya usaha keras mereka tidak dibayar atau ditangguhkan.

 

CASH ke 3 - Bonus Kepimpinan sehingga 21% berdasarkan pangkat yang pengedar dapat bermula dari Senior Supervisor  hingga Master Coordinator. 

Ramai dikalangan SID Shaklee telah menjadikan kerjaya sepenuh masa mereka. Sekiranya seorang SID mencapai pangkat  Supervisor, UV untuk kumpulan tidak akan dicampurkan dengan UV Upline TETAPI Shaklee akan membayar ganti 5% kepada upline tersebut. Bayangkan sekiranya seorang SID mempunyai ramai leader (Supervisor dan ke atas) dibawah tajaannya, Shaklee akan bayar berdasarkan berapa ramai leader Dan berapa nilai UV kumpulan.

 

Saya berkeyakinan penuh bahawa sekiranya sahabat diluar sana betul-betul ingin tahu dan memahami kaedah multilevel marketing shaklee tidak mustahil ramai akan memcuba perniagaan Shaklee  mendapat Income yang stabil di pasaran dunia yang sangat mencabar hari ini, zaman kemelesetan ekonomi.

 

 

CAR BONUS


Bagi pengedar yang layak Shaklee akan membayar bonus kereta pada setiap bulan juga berdasarkan UV peribadi dan kumpulan, apa yang Bestnya Shaklee akan bayar dalam bentuk tunai walaupun kereta yang kita beli telah habis bayar. Sebabnya dari bonus kereta kita tidak semestinya memberi kereta sahaja boleh juga untuk kegunaan lain. Bonus kereta ini tidak terhad selagi kita aktif Dan layak, Shaklee akan membayar sama dengan bonus yang lain

 

CONVENTION TRIP SHAKLEE

 


Shaklee tawarkan CONVENTION TRIP setiap tahun. Trip mewah percuma ini khas untuk pemimpin perniagaan Shaklee atau Shaklee Business Leader yang berjaya memenuhi syarat jualan dan Rank tertentu selama setahun.

 

Trip Shaklee  serantau Asean, Antarabangsa Dan Umrah Shaklee, semuanya percuma, perbelanjaan sepenuhnya, termasuk ticket penerangan, hotel dan makanan ditanggung oleh Shaklee.

 

Trip Shaklee tak sama dengan trip yang kita pergi sendiri. Sebab dengan trip Shaklee, semuanya mewah dan kita akan dilayan seperti VVIP.

 

Kepada anda yang suka travel dan nak travel percuma dengan Shaklee, inilah bisnes terbaik yang anda perlu pilih.

 


Jadilah Pengembara Bersama Shaklee Dan cipta satu moment yang paling indah tidak dapat anda lupakan.

Shaklee memberi insentif dan mengiktiraf Para Pemimpin yang telah menunjukkan contoh kepimpinan dalam membina perniagaan Shaklee secara konsisten dan berkembang. Setiap tahun, Shaklee manganjurkan bukan satu tetapi DUA Lawatan Insentif – Antarabangsa dan Serantau untuk memberikan inspirasi dan motivasi kepada para Pemimpin Perniagaan untuk mencapai sesuatu yang melebihi jangkauan keperluan Asas Pelan Pampasan Shaklee. Shaklee telah membawa lebih daripada 4800 Pengedar Bebas Shaklee (SID) ke 20 negara seluruh dunia, merasai keunikan budaya, meneroka bandar purba, merasai makanan lazat serta mencipta memori yang tidak dapat dilupakan untuk dikongsikan dengan orang di sekeliling mereka.

Pada tahun 2024, Shaklee bakal membawa para pencapai yang layak untuk ke Lawatan Antarabangsa Osaka,Nara, Kyoto Jepun dan Lawatan Serantau Pelayaran Royal Caribbean Singapura ke Phuket.

 


Terdapat 2 cara bagaimana hendak menikmati kecemerlangan bersama Shaklee

 

#1 Menjadi ahli Shaklee dengan membayar Rm35 Dan membina perniagaan Shaklee bersama sama team, anda akan mendapat ke semua 3C yang dijanjikan oleh shaklee

 

#2 Membuat pembelian sebanyak 100UV, akan mendapat keahlian Shaklee percuma Dan boleh mendapat semua insenif yang shaklee janjikan

 

Sila klik link ini https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=415822 


untuk pendaftaran segera

No comments:

Post a Comment

COQ-TROL PLUS SHAKLEE TERBAIK

KEKAL AKTIF DAN BERTENAGA DENGAN COENZYME Q10, ANTIOKSIDA YANG MENYOKONG SEL UNTUK MENGHASILKAN TENAGA. Coenzyme Q10 adalah komponen yang pe...