Wednesday 12 April 2023

BISNES ONLINE TERBAIK DI MALAYSIA

Bismillahirahmanirahim

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha mengasihani, segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam, yang menguasai hari kebangkitan, kepada-Mu lah kami memohon pertolongan Dan kepada-Mu lah kami berharap, Tunjukilah kami Jalan yang lurus, seperti mana Jalan mereka yang Kau beri petunjuk bukan Jalan mereka yang sesat... Aamin

 

BISNES ONLINE TERBAIK DI MALAYSIA

 



Masa Dulu Dan Sekarang Berbeza

Bisnes online merupakan perniagaan yang beroperasi secara atas talian di dalam platform-platform yang berdaftar di mana penjanaan pendapatan dihasilkan menerusi atas talian. Antara platform yang menjalankan perniagaan atas talian ialah Shopee, Lazada, Ebay, Amazon, Tiktokshop dan banyak lagi

Dulu masa mula-mula kenal Shaklee, awal tahun 2002  Kak Bib buat secara offline jumpa secara berdepan dengan pelanggan dan kawan-kawan untuk kenalkan produk dan peluang Shaklee. Oder barang melalui telefon, fax dan datang sendiri ke pejabat Shaklee.

 

Bagi kak Bib  yang baru dalam dunia perniagaan secara online ini, masih banyak perlu dipelajari, sentiasa fokus serta yakin kejayaan boleh dicapai seperti orang lain juga, Tidak ada yang mustahil jika matlamat kita jelas dan kita tahu apa yang kita inginkan dalam hidup ini.

 

Mereka yang berjaya sekarang ini mungkin pernah berada dalam situasi  yang ragu dan kurang Yakin juga pada peringkat permulaan TETAPI ini bersifat sementara sahaja jika usaha memburu kejayaan lebih kuat dan mempunyai   impian yang jelas, disusuli dengan tindakan yang berterusan tanpa tahu erti jemu dan putus asa.

 

Kak bib rasa pada zaman sekarang kita tidak boleh lari lagi dari mempelajari Ilmu medsos ini dalam memburu kejayaan kerana platform ini telah menjadi tool utama dalam semua bidang dan ia menuntut semua orang tahu menggunakannya, lebih-lebih lagi bagi perniaga yang ingin perkenalkan personaliti mereka, perkhidmatan dan barangan mereka.

 

Shaklee bisnes online terbaik Di Malaysia kerana apa yang kak bib tahu urusan bisnes menjadi lebih mudah dan berkesan kerana mengikut trend semasa yang menjadi tumpuan serta melibatkan semua lapisan. Seawal usia 3 tahun lagi dan tiada had usia.

 

Ia juga Di dorong oleh beberapa sebab:

 

1. Cara membeli barang paling mudah. Oder melalui laman web www.shaklee.com.my/ untuk login menggunakan ID member.

2. Shaklee telah sediakan pengetahuan tentang produk secara online juga www.shaklee.com.my/product/all

3. Team shaklee HQ yang sangat membantu dan melalui channel Telegram HQ Shaklee kita boleh mendapatkan maklumat serta gambar untuk promosi produk.

4. Leader shaklee yang berjaya mencapai Master Coordinator yang sangat membantu sering berkongsi motivasi kejayaan kepada SID dan pelanggan setia shaklee.

5. Banyak tesimoni dalam channel online. Melalui carian di google banyak maklumat boleh diperolehi dengan cepat.

 

Produk Shaklee Terbaik

 




Produk Shaklee terbukti berkesan menjadikan kita lebih sihat, lebih berpengetahuan tentang keperluan tubuh badan kita mencegah pelbagai penyakit atau masalah kesihatan melalui kaedah pengamalan makanan sihat dan makanan tambahan Shaklee. Syarikat shaklee sejak mula telah memperjuangkan industri wellness dan Bioteknologi dalam Pemakanan sihat.

 

Antara kebaikan menggunakan cara online untuk bisnes shaklee:-

Mudah ditemui dan dikenali, shaklee menyediakan peluang seluasnya kepada para pengedar shaklee SID untuk menjalankan bisnes secara online ini.

Bina nama dan kenalkan diri sendiri merupakan pengedar sah Shaklee dan bersedia memberi servis selepas jualan.

Pilih platform pemasaran atas talian yang sesuai dan cipta kandungan yang menarik melalui penulisan, video dan gambar yang menarik minat pelanggan.

Atur strategi pemasaran yang bijak dan sentiasa iklankan produk dan peluang perniagaan Shaklee supaya dikenali ramai bagi menarik lebih ramai pelanggan dan pengedar.

Perniagaan Shaklee masuk ke Malaysia sekitar tahun 1995, bermakna hampir 30 tahun berada Di Malaysia dan sudah terbukti berjaya menjadikan masyarakat di Malaysia lebih berpengetahuan tentang makanan tambahan.

Bisnes online Shaklee juga telah terbukti bisnes terbaik dan ramai dikalangan pengedar Shaklee berjaya mencapai pendapatan yang besar dan mendapat pasif income melalui perniagaan online mereka seperti Blog, IG, YouTube, FB, Tiktok, Wasap dll

 

Mencipta nama dan memperkenalkan Produk Shaklee secara online

1.  Guna sendiri produk dan pamirkan testimoni

2.  Tunjukkan gaya hidup sihat

3.  Membantu orang lain berjaya

4.  Membina kumpulan atau rangkaian dan bekerja bersama

5.  Berkongsi tip tip kejayaan dan sesi motivasi

6.  Sesi penerangan dan iklan cara kegunaan produk Dan kebaikan produk

7.  Lakukan berkala Dan diulang ulang supaya pelanggan faham Dan minat

 




Tempat Dan Masa Tidak Terhad

Shaklee menjalankan bisnes online Dan juga offline, kaedah online telah menarik ramai pengusaha dikalangan orang muda yang belum ada pekerjaan atau suri rumah yang ingin kan pendapatan tambahan.

Boleh lakukan dari rumah sahaja, dalam masa yang sama dapat menjaga dan mengurus sendiri anak-anak yang sedang membesar.

Boleh juga dilakukan dimana mana tempat tanpa menyewa premis atau kedai untuk mepamirkan produk.

 

Perniagaan online terbaik

 

Sesuai dengan bisnes network marketing seperti shaklee

Kita kena mengikut peredaran masa, zaman digitalisasi bergerak pantas dan kita kena sedar  bahawa kita berada dizaman serba mudah dan segalanya boleh dapat dihujung jari, makanya tidak boleh tidak kita kena belajar cara marketing atas talian ini.  Shaklee telah menyediakan products yang berkualiti, berkesan dan semulajadi, mesra alam berdasarkan kali selidik dan ujian klinikal demi menjamin pengguna selamat serta mendapat pulangan atau kesan yang terbaik

Perniagaan dan produk Shaklee mematuhi etika jualan langsung dan memenuhi syarat pemasaran penerangan barangan berdasarkan  bukti dan kajian.

 

 Jom ajak kawan join ahli

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=415822

http://www.wasap.my/60182203958/habibah

Fb Habibah Ibrahim


#pengedarshakleekl

#shakleemalaysia

#shaklee

#shakleemurah

#shakleehuluselangor 

#shakleekkb 

#shakleeselangor


 

No comments:

Post a Comment

COQ-TROL PLUS SHAKLEE TERBAIK

KEKAL AKTIF DAN BERTENAGA DENGAN COENZYME Q10, ANTIOKSIDA YANG MENYOKONG SEL UNTUK MENGHASILKAN TENAGA. Coenzyme Q10 adalah komponen yang pe...