Thursday 25 May 2023

CASH REBATE DAPAT MAKAN VITAMIN PERCUMA


Assalamualaikum Salam sejahtera,


Pada artikal sebelum ini saya telah terang kan  insentif Shaklee yang telah terbukti menberi manfaat kepada ramai SID. Makan vitamin Shaklee sangat berbaloi sebab apa, sebagai SID bila kita sain up borang keahlian, kita akan dapat membeli dengan harga lebih murah sehingga 25%. Setiap pembelian akan dapat harga yang lebih murah. 

Apa yang lebih menarik shaklee akan bayar bonus bulanan atas perbelian dan perkongsian mengikut UV peribadi dan UV kumpulan. 

Selain penjimatan dengan pembelian vitamin Shaklee SID boleh makan vitamin PERCUMA kerana dengan pembelian terkumpul tadi SID akan mendapat bonus cash.  Bagi Shaklee member yang membuat perniagaan Shaklee secara part time, mereka tidak perlu menggunakan duit gaji untuk terus makan vitamin. 


Ada dikalangan kita sangat susah untuk konsisten makan vitamin kerana alasan tiada bajet, ha.. Ini lah masanya kita boleh terus makan vitamin yang berkualiti dan semulajadi dengan tenang tanpa memikirkan bajet dari gaji. Macam nilah yang saya dan SID Shaklee dapat. Cash rebate dan makan vitamin PERCUMA. 

Alasan tak ada bajet ini sering kita jumpa, kadang2 alasan seperti ini tidak boleh dielakkan tetapi bila kita kaji semula, mungkin ada cara untuk kita adakan bajet untuk sihat dan utamakan perkara berkaitan wellness berbanding perkara lain. 

Keyakinan boleh ditingkatkan melalui pembacaan dan penelitian, tidak mustahil sekiranya kita  berkehendakan sesuatu, kita boleh dapat jika kita bersungguh sungguh untuk mendapatkannya. yakinlah dengan janji Allah "Faiza azam ta fatawakkal alallah" sekiranya kita bersungguh dan bertawkkal InsyaAllah Allah akan beri apa yang kita hendakkan. 




Banyak bukti boleh kita lihat bagaimana ramai Di kalangan SID Shaklee mencapai kejayaan dan lifestyle mereka melalui Shaklee disamping peningkatan tahap kesihatan secara keseluruhan. Bukan itu sahaja, ramai juga berjaya membantu orang lain mencapai impian masing- masing. 

Kejayaan adalah perjalanan bagi mereka yang berimpian besar dan terus mengejar impian tanpa rasa putus asa. Disebalik kejayaan yang diperolehi akan ada cabaran2 bagi menguji ketahanan fizikat, mental dan menguatkan semangat kita. 

Kata orang duit bukan segala galanya tetapi segala benda perlu kan duit, so rebutlah peluang Shaklee kerana ia.telah menyediakan satu penyelesaian yang berkesan pada masa kini termasuk juga peluang untuk sihat dan pencegahan serta menjadi altenatif kepada pemulihan dari sakit. 



Cash Rebate Shaklee: Semua Layak Dapat?
Dengan syarat:
Menjadi ahli Shaklee, membeli produk terbaik Shaklee dengan ID sendiri, pembelian terkumpul sebulan akan dikira dalam pengiraan bonus(cash rebate) tulah kelebihan bila kita jadi ahli Shaklee. 
Malah banyak lagi kelebihan menjadi ahli shaklee, boleh rujuk Di Shaklee2u.com 

Layak Cash Bonus Shaklee: Terus buat Bisnes Shaklee - Mula-mula saya join member Shaklee untuk makan dan nak tingkatkan tahap kesihatan sendiri dan keluarga, dalam masa yang sama saya kongsikan apa yang saya makan kepada kawan-kawan, Alahamdulillah dapat sambutan baik dari kawan-kawan dan kenalan. Jika berkongsi lebih, maka lebih banyak cash rebate kita akan dapat. Shaklee bisnes network marketing yang telah terbukti, lebih 65 tahun dalam pasaran dunia, lagi banyak kita berkongsi lagi banyak cash rebate dan insentif lain yang kita akan dapat. 

Boleh klik disini untuk daftar member:

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=415822

Untuk penerangan yang lebih boleh wassap/call Kak Habibah 0182203958

No comments:

Post a Comment

COQ-TROL PLUS SHAKLEE TERBAIK

KEKAL AKTIF DAN BERTENAGA DENGAN COENZYME Q10, ANTIOKSIDA YANG MENYOKONG SEL UNTUK MENGHASILKAN TENAGA. Coenzyme Q10 adalah komponen yang pe...