Wednesday 14 June 2023

PENGEDAR SHAKLEE KUALA KUBU BHARU, RAWANG, SELANGOR DAN SELURUH MALAYSIA


Assalamualaikum, Salam sejahtera kepada anda yang sudi membaca blog saya Habibah@Kak Bib, saya mula mengenali Shaklee pada usia 30 an tahun dan sekarang sudah 21 tahun bersama Shaklee. Up line master saya, Master Norita/Naquib dan Master Hjh Salwa/Hj Husain

Tahukah anda sebelum ini ramai yang tidak mendapat bimbingan yang betul setelah membeli produk Shaklee kerana telah membeli dengan Pengedar yang hanya mengejar keuntungan semata-mata.

Tetapi dengan kami pastinya pilihan yang bijak kerana kami akan membimbing sehingga anda berjaya mendapat Shaklee Effect seperti kami juga.




Semua produk adalah Ready Stock dan anda digalakkan untuk mendaftar ahli Shaklee juga bersama kami untuk lebih penjimatan.




Banyak perbezaan antara berniaga 10 tahun yang lalu dengan sekarang, nampak macam cara off line sudah ketinggalan tetapi kedua, dua cara online dan offline ada kelebihannya. 

Saya dan team pengedar Shaklee Kuala Kubu Bharu terdiri dari Nur Atiqah, Kak Hamidah, Intan Yusna, Puan Krishna mula mengenali Shaklee dengan guna dan makan sendiri, mula berkongsi secara off line dengan kawan-kawan dan keluarga.

 


Tambahan pula, berita gembira buat pengguna Shaklee Malaysia kerana pada bulan ini ditawarkan penjimatan berganda-ganda untuk produk kegemaran ramai iaitu Res-v dan Vivix dengan cabutan bertuah dan sebagainya. Selain itu, terdapat juga tawaran untuk produk yang lain seperti Omega Guard, Lecithin Duo, DTX Duo, Vitamin E Duo dan Set Hello New You yang ditambah tempoh promosinya. Tunggu apa lagi, jom dapatkan sekarang juga! 




Anda juga boleh menjadi SID Shaklee yang berjaya tiada yang mustahil, segera hubungi kami untuk ketenangan lanjut dan stok sentiasa ada untuk keperluan segera. 

Stok ready, penghantaran cepat sekitar Hulu Selangor, Tanjung Malim dan Rawang percuma. Jangan Tunggu Lagi. Hubungi kami melalui salah satu nombor di atas ataupun :

Sila emelkan kepada habibahkasim68@gmail.com atau SMS/Whatsapp kami di talian +60182203958

Bimbingan secara offline & online disediakan bagi yang betul-betul berminat untuk menjalankan perniagaan Shaklee..

Satu perkara yang sangat penting perlu diberi perhatian adalah bagaimana membuatkan orang yakin dengan kita, tetapi terlebih dahulu kita perlu tanya sejauh mana keyakinan kita sendiri terhadap produk dan syarikat Shaklee.

Saya sedang mencari partner bisnes bagi yang berminat boleh hubungi kak bib segera 
http://www.wasap.my/60182203958
Klik untuk join team kak bib-
https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=415822

Terima kasih 

No comments:

Post a Comment

COQ-TROL PLUS SHAKLEE TERBAIK

KEKAL AKTIF DAN BERTENAGA DENGAN COENZYME Q10, ANTIOKSIDA YANG MENYOKONG SEL UNTUK MENGHASILKAN TENAGA. Coenzyme Q10 adalah komponen yang pe...