Monday 6 March 2023

SHAKLEE SANGAT DEKAT DIHATI DAN GEMBIRA BERSAMA SHAKLEE

Syarikat yang sangat kukuh dan maju, serta terbukti telah membantu ramai berjaya mencapai impian masing-masing. Bonus prestasi akan dibayar pada setiap 15 haribulan setiap bulan tanpa gagal bergantung prestasi jualan dan perkongsian kita, dan ia sangat membantu kepada mereka yang bergaji bulanan yang dibayar pada hujung bulan. 


Lakukan pada masa sendiri atas pilihan sendiri... Bisnes Shaklee ini juga boleh dilakukan dimana-mana dan pada bila-bila masa, hasil yang kita dapat sedikit atau banyak bergantung kepada usaha dan matlamat yang kita mahu capai tiada limit. Tambahan, pendapatan ini sangat membantu kepada mereka yang berpendapatan sederhana. 


Ganjaran yang lebih menarik apabila kita tingkatkan usaha : *Bonus Kereta, *Melancong di dalam dan luar negara. Bina jenama (branding) diri kita sendiri, boleh kembangkan kumpulan bersama mereka yang ingin berjaya seperti kita dan bina kemahiran yang akan membantu memotivasikan diri serta memimpin orang lain. 


Selain itu, bisnes ini boleh membina perniagaan sendiri dengan modal yang flexibel serta risiko yang sangat minima. Rekod SID Shaklee membuktikan telah ramai yang berjaya mendapat keuntungan yang besar dan menyumbang untuk perolehan negara dan ummah dengan membayar cukai pendapatan dan zakat pendapatan yang banyak setanding dengan perniagaan bermodal besar. 

                                            


Shaklee adalah satu anugerah. Memiliki sebuah perniagaan dan kerjaya bersama Shaklee adalah suatu anugerah buat keluarga kerana ia saling melengkapi kehidupan kita, bukan untuk menjadi saingan sesama sendiri tetapi boleh menjadi inspirasi untuk lebih maju. 


Produknya berkesan, semulajadi dan selamat. Ramai yang sihat dan kelihatan lebih muda dengan mengamalkan makanan tambahan Shaklee. Saya dan keluarga serta kawan-kawan rapat telah mengambil vitamin Shaklee lebih 20 tahun, dan ia menjadikan kami kelihatan lebih sihat dan terhindar dari masalah kesihatan yang teruk. 


Membina masyarakat yang sihat serta sentiasa berkongsi kebaikan vitamin shaklee dan mendidik masyarakat mengamalkan gaya hidup yang sihat. Dalam keluarga besar Shaklee, kami sering berkongsi pengalaman, kejayaan dan testimoni produk tanpa mengira batasan, ukhuwah seperti satu keluarga kerana kami tahu dengan jaringan perhubungan baik merupakan satu anugerah Allah dan keberkatan akan dirasai oleh semua.





#blogmegashaklee 
#shakleethrive2023 
#shakleethriumph2023


No comments:

Post a Comment

COQ-TROL PLUS SHAKLEE TERBAIK

KEKAL AKTIF DAN BERTENAGA DENGAN COENZYME Q10, ANTIOKSIDA YANG MENYOKONG SEL UNTUK MENGHASILKAN TENAGA. Coenzyme Q10 adalah komponen yang pe...